Starty zaległy post o PMW

Kilka liczb podsumowujących Starty po Półmaratonie Warszawskim  (PMW) prowadzonych przez mnie zawodników (taki przykład co można zyskać będąc prowadzonym indywidualnie:)
Debiut na dystansie 1/2 Maratonu 2013
z czasem 1:41 po 4 miesiącach pracy z biegu 10 km w 49 min
Kolejny uzyskany  PB 01:40 poprzedni wyniki  PB  był  z roku 2010 i wynosił  01:47, a  w 2011 wynik prawie taki sam czyli przez dwa lata brak poprawy- ciesze się że przyszedł z tym problemem do mnie:)
Poprawa rok do roku na Półmaratonie Warszawskim
w 2012 r było 1:39 a teraz  jest 1:30
w 2012 r było 1:39 teraz jest  01:33
Wystarczy tego bo pomyślicie, że się tym chwale, a przecież to że się poprawiają to zasługa tego że trenują. :)
Każda z tych osób jest inna i inaczej trenuje - ba nawet mają inne cele.
Pamiętajcie trening ma być dopasowany do was, czyli jeśli pracujecie po 12 godzin i do tego … nie możecie katować się za dużo na treningach tylko powinniście dbać o regenerację. Zdrowie jest najważniejsze :)
Bardzo jestem dumny z swoich zawodników, że pomimo niesprzyjających warunków  atmosferycznych stanęli na starcie i udowodnili swoimi wynikami, że przygotowania idą w dobrym kierunku. Gratulacje wszystkim tym, których tu opisałem i tych nie opisanych bo wszyscy zasługujecie na na duże BRAWA.

Za kilka godzin start do mojej ulubionej imprezy biegowej czyli berliner-halbmarathon - tym razem bez ścigania z rekordem życiowym - czysta frajda :)

Oczywiście zapraszam na bieg organizowany przez mój klub -12tri.pl - Bieg Szczescia

 

 

0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia