Koty za płoty w 2016

Medale XI Bieg o Puchar Bielan i XXXIII Bieg Chomiczówki
Treningowy rok 2016 - rozpocząłem trochę  spóźniony, ale po krótkiej przerwie pomału wracam do treningów. Pierwsze treningi jak zwykle wykonuję w towarzystwie, w tym roku padło to na bieg XI Bieg o Puchar Bielan i XXXIII Bieg Chomiczówki. Plan był prosty 21 min na 5 km i 1:10 na 15 km wyszło 20:09 i 1:09:57. Razem z tymi biegami na liczniku w styczniu mam już 46 km :)  Super, że już wracam do biegania - brakowało mi tego :)  Wszystkim zaangażowanym w  organizacje biegu, partnerom, uczestnikom gratuluje i dziękuje za miły biegowy początek nowego roku. Do zobaczenia za rok tj. 15.01.2017 r. :)
fot. Natalia Kielak
Co do podsumowania minionego roku. 2015 to tylko 1,065 przebiegniętych km; jaki będzie rok 2016 - z racji zupełnie nowych wyzwań w życiu pewnie dużo więcej tych km nie zrobię - za to na pewno  są miejsca gdzie będzie można mnie spotkać na biegowych ścieżkach :) Rok 2016 to szczególny rok bo w nim odbędą się XXXI Letnie Igrzyska Olimpijskie - jak byłem mały i  jeszcze myślałem o karierze sportowca -  to miał być rok w którym zakończę moją przygodę z sportem ( 35 lat to chyba ostatni moment na start  )  - Każdemu życie pisze inne scenariusze ja już nie jestem sportowcem od 16 lat i nie kończę kariery po igrzyskach w Rio. Jestem szczęśliwy że wybrałem tę drogę, na której jestem teraz i robię to co teraz :)  Wracając do planów bardzo kibicuje wszystkim walczącym o minima żeby pojawić się w Brazylii w szczególności biegaczom, którzy nie mają łatwego zadania - Polskie minima są chyba najwyższe w europie ( szkoda ).
fot. tytowybiegasz
fot.21i1


0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia