Bieganie

Kolejny dzień na LETNIEJ AKADEMIA AIKIDO 2010- obóz Aikido organizowany w Ośrodku Wczasowym „Relax i Wypoczynek” w miejscowości Jastrzębia Góra w dniach 26.06.10 – 03.07.10 r.. Ja gościnie nie uczestniczę w treningach aikido ale za to pracuje nad moim bieganiem:
Dzisiaj przepracowałem dwa treningi:
1.
Jeden rozruch poranny z elementami techniki i interwałem Icab czyli interwał na niepełnym wypoczynku trwającym połowę czasu wysiłku w tym treningu było to 5 x 40 sec na przerwie 20 sec. Wszystko oczywiście po plaży :) - samopoczucie dobre ale wychodzą braki Icab jest bardzo odczuwalny i zakładałem że będzie 6 do 8 serii a tu tylko 5. Samopoczucie jest super i brak oznak zmęczenia. Szczegóły treningu http://go.nike.com/29aspkr tylko GPS pokazał inny dystans czyli w sumie 7 km.
2.
Drugi trening to było PO planowo 2 godzinny liczyłem na jakieś 18 km:)
Samopoczucie podczas biegu było super -pomimo że zatrzymałem się w super markecie na zakup plastrów ( koszulka zaczęła mnie obcierać po 11km :)
W sumie wyszło według GPS 23 km w 2 godzin i 10 min. bardzo lekko i spokojnie - jestem bardzo zadowolony! Szczegóły treningu http://go.nike.com/7of4vo4 .

Teraz trochę odczuwam ten bieg ale nie przeszkodzi mi to w świętowaniu zdania Michała na 2 dan. Super gratulacje:)

0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia