Ostatni trening na obozie i wolne

W piątek ( 2/07/10) rano trening - Długie wybieganie. Wyszło tak KW 26 km u mnie w 2 godziny i 15 min i 37 sec. ( Michał był trochę odwodniony więc przybiegł trochę później). Po biegu i śniadaniu udałem się na masaż do Józefa Florek ( super ). W sobotę i niedzielę wolne - pełna regeneracja po obozie. Jestem bardzo zadowolony z wykonanej pracy podczas obozu i pomimo że wszystkich założeń i planów nie udało się wykonać to i tak należy go uznać za bardzo dobry okres przygotowania. Do tego chciałbym podziękować wszystkim dzięki którym trenowałem i bawiłem się podczas tego wyjazdu, szczególnie pozdrawiam obsługę Ośrodku Wczasowym „Relax i Wypoczynek” w miejscowości Jastrzębia Góra, Warszawską Sekcję Aikido ( http://www.aikidowarszawa.pl ) i koleżanki z obozu AZS AWF Kraków:)

0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia