puk! puk! jestem tam kto ?

o jak zwykle na moim blogu pustka …
zero postów zero fotek i zero filmów …
jak to wytłumaczyć ? prosto obecnie robię porządki i tak wszystko mieszam że to co chciałbym napisać już po 5 min . może być nie aktualne.
No ale jest parę rzeczy które się nie zmienia czyli postanowiłem że wracam do biegania i  pokonywania moich słabości :0 Każdy kto mnie zna wie że uwielbiam bieganie ale że bardzo zaniedbuję tę pasję (dużo czytam i oglądam o bieganiu ale mało biegam). Część osób stwierdziło że jak ktoś zapatrzony w sprinty może pomagać ludziom biegać maratony i triatlony czy inne wytrzymałościowe sporty ? Więc zamierzam wam to pokazać czyli ja zwierze krótkodystansowe postanowiłem zmierzyć się z maratonem. Moje przygotowania do tego będzie można śledzić i komentować - będę pisał co robię czasami dlaczego czasami tą wiedzę zachowam dla siebie :) zobaczymy co przyniesie los:) Czas już leci ja nadal w proszku ale …

0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia