Tydzień 1 zakończony:

Wczorajszy Trening z grupą 12tri.pl
12/12/2010 wolne rozbieganie z elementami siły biegowej:
wbieganie po schodach, skip A, wieloskoki L+P i wieloskoki jednonóż L i P  
Podsumowanie  leniwego tygodnia:
Jak by to nazwać? Wielką porażką?  jak wiecie z planu treningowego nie realizuje nawet połowy - mmmmm zaczyna mnie to martwić :( ale jeszcze nic nie zostało stracone w razie czego użyje jednego z super gotowców maraton w 24 tygodnie i pewnie nie dobiegnę nawet do połowy dystansu w zakładanym tempie. Jak wiecie nie przepadam za polską szkołą treningowa ale wiem ze są u nas dobrzy trenerzy. Jedne co wiem to że nawet Ci przereklamowani mają głowę na karku i jestem pewien ze żaden nie chciałby zostać moim trenerem - to co zamierzam osiągnąć to istne wariactwo bo wymieniając według znanej metody doświadczonego Polskiego trenera potrzebuje:
Zanim zdecydujesz się trenować (wyciąłem nazwę ) potrzebujesz: - za miast wyjaśnienie podpunktów umieściłem komentarz dotyczący mnie
1. Zdrowia, przede wszystkim -Z tym też nie jest tka różowo ale nie mam powodów do narzekania
2. Silnej motywacji -tu liczę na wszystkich co czytają ten blog
3. Wiary -tak wieżę że dam radę :) Jest nieźle zobaczymy co z dalszymi punktami
4. 5 dni treningowych w tygodniu. Wystarczy!Tylko to jest 5 dni treningu biegowego:) Dobre dla mnie to na razie 3 to jest wyczyn - a już nie mówiąc o tym że zakładałem w tym tygodniu minimum 6 treningów :)
5. Czasu -a gdzie go mogę kupić? przydało by mi się tak na oko 1 tona albo koło 2 
6. Zacznij w listopadzie- to będzie trudne bo już mamy grudzień - ale to dotyczyło startu który był trochę wcześniej niż mój planowany!
7. Pętli biegowej -wiem że koledzy odmierzyli gdzieś coś takiego koło Wilanowa- muszę poszukać.
8. Pulsometra -Nie posiadam i moje zasoby finansowe nie pozwalają mi na ten zakup w najbliższym czasie :(
9. Wspomagania witaminowego -Staram się o nim pamiętać :) skuteczność mam taką że opakowanie na 180 tab. - 1 lub 2 tabletki dziennie zużywam średnio w 220 dni :)
10. Odnowy biologicznej. Tak, tak - obiecuję wysypiać się raz w tygodniu - to wystarczy ?
11. Moich książek – nie zamierzam kupować książek autora tych punktów:))
Czy już zrozumieliście dlaczego Zwierzu rzuca się ….
Niestety problemy techniczne mnie nie omijają - filmy o butach , jedzeniu i technice biegu nadal czekają na montaż , artykuły na napisanie a ja sam na trzęsienie ziemi.
Więc tak skrótowo wrzucę fotkę moich butów treningowych - brak jednej najnowszej pary ( mam nadzieję ze do startu w maratonie ta kolekcja powiększy się o jeszcze 3 pary - tylko nie wiem czy zmieni to liczebność stada - pamiętajcie o wymianie butów :)

2 komentarze :

Anonimowy pisze...

Trafiłem tu przez przypadek i nie mogę się powstrzymać od komentarza. Zdjęcie butów do biegania?? Tu jest 4 pary butów nie do biegania baa są buty wyglądające na mega! zużyte. Nie wiem co ma pokazać że jesteś tak zajebisty biegacz bo masz tyle butów?? to chyba wszystko co wydłubałeś z szafy??

Napisałbyś ile par faktycznie używasz do treningu.

Pozdro
(D.U)

Anonimowy pisze...

słuszna uwaga ;)

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia