spanie

cze,
Zamiast trenować śpię zamiast spać pracuję - taki dziwny okres się dla mnie zaczął mało dochodu pracy jak nigdy przedtem. No ale mam nadziej że to się zmieni :)
Osób cierpiących przez to moje zapracowanie jest wiele ale najbardziej obrywa się Wam - czyli tym co mnie czytają ( mieli oglądać ale nagrywanie ostatnio zajmuje jeszcze więcej czasu niż pisanie a że go mi go brakowało ... - wiecie sami )
Nie wiem czy zwycięscy książek je dostali - ale mam taką nadzieję :)
Dostaje ostatni dużo pytań i udzielam dużo konsultacji. Postanowiłem więc odpowiadać na najczęstsze pytania.
Czy doczekamy się www.biegnijzwierzu.pl - odp. kiedyś tak
Czy jesteś związany z 12tri.pl ?  Tak , współtworzę nowy klub i mam nadzieje że podbije on świat - w myśl idei razem trenujemy razem balujemy i ...
Czy można przygotowac się bieganiem do jazdy na rowerze ?
i tak i nie można wyrobić mięśnie, wyrobić wydolność ale zawsze to są to środki  zastępcze ale jak się nie ma co się lubi, lubi się co ma - więc tak :)
Czy bywasz nie odpowiedzialny ? tak
Ostatnio ( 5 lutego ) brałem udział w pierwszy bieg z cyklu "Grand Prix Warszawy 2011". Byłem po przerwie 9 dni bez treningu. Do tego poszukiwałem kolcy i spóźniłem się na start. Bez kolcy tylko w obuwiu trial-owym - zamiast biegania uprawiałem tańce na lodzie. - to nazywam nieodpowiedzialnym zachowaniem - prawda - jako trener nie mogę zrobię na to pozwolić ale kiedy jestem zawodnikiem czasami szaleje jak każdy bo to jest to co tygryski lubią najbardziej :)







0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia