Badania zamiast treningu :)

Badania zamiast treningu czyli dziwny sposób przygotowania do wyzwania.
Do maratonu berlińskiego zostało 5 tyg. i 2 dni ( 25 września ).
Ja niestety wiem, że nie jestem przygotowany do przebiegnięcia Maratonu w zakładanym czasie czyli 2:55:00. Cieka mnie więc ciężka przeprawa:) No ja zamiast się przygotowywać do tego wyzwania robię coś od czego powinienem zacząć moje przygotowanie robię przegląd mojego ciała. Czyli badania i badania ( co i jak opowiem w którymś z następnych tekstów ). Badania zajmują sporo czasu ale dają też czytelne wyniki co trzeba zrobić z organizmem żeby poprawić jego sprawność i funkcjonalność na wiele lat. No a że ja za kilka dni kończę 30 - badania profilaktyczne powinno być moim nawykiem - czyli co roku komplet badań i sprawdzanie co i jak :) Buziaczki i do zobaczenia na trasach biegowych

0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia