Mmmmmmm

Zakończyłem wiec pewien cykl przygotowań w tym sezonie. Wnioski są takie że w tylu procentach co wykonuje program treningowy w tylu procentach go realizuje. Program zakładał poprawienie się w półmaratonie o 6 min. Program został wykonany w 48% a ja poprawiłem się o 3 min. Czyli powinienem być zadowolony.
Radość z biegania jednak odbiera mi fakt ze dużą część startów będę musiał w tym sezonie odpuścić. Sytuacja ekonomiczna zmusza mnie do poświęcania więcej czasu na zarabianie pieniędzy a nie na przyjemności. Więc będzie mniej startów ( mniej nie znaczy że zero :)- co za tym idzie moja forma pewnie spadnie ( tak jestem osobą która do swojej dyspozycji dochodzi startami ) Oczywiście zamierzam jeszcze powalczyć i w tym roku poprawić kilka rekordów życiowych :)

0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia