Treningi wznowione


Jak pisałem wznowiłem trening
 Stopniowo będę zwiększał odciążenie na początek poszła baza czyli zwiększanie km. Czerwiec zamykam 110 km, w maju było 56 km. To duży wzrost ale nie zapominajcie o tym że bieganie to moja pasja i moje mięśnie pamiętają jeszcze czasy trenowania. 
Wrocław jak przy puszczałem po raz kolejny okazał się bardzo gościny miastem. Sam bieg tak jak mówiłem nie był dla mnie szybki (1:33:35) pomimo że warunki sprzyjały uzyskiwaniu dobrych wyników. Cieszę się że spotkałem na starcie tylu znajomych. Organizacja imprezy idzie w bardzo dobrym kierunku - tak trzymać a będzie gdzie jeździć :)  Jak ja się cieszę że wróciłem do biegania.
fot.MaratonyPolskie.pl
fot. Dorota Świderska-maratończyk.pl


0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia