Wrocław 2015 :)

Nie piszę,  bo nie trenuję. Nie trenuję, bo pracuję i tak w koło Macieju. Więc  mówię dość i zabieram się do pracy.
Oczywiście zabieram się do niej po swojemu. Na początek (20.06.2015) przygotowań pobiegnę sobie w 3. PKO Nocnym Wrocławskim Półmaratonie  ( http://pol.wroclawmaraton.pl/).
fot. pol.wroclawmaraton.pl
fot. terazwroclaw.pl

            Jestem bardzo szczęśliwy że mogę mój powrót do treningu zacząć w tym mieście i na tym dystansie. Wynik oczywiście będzie odbiegał od mojego poziomu bo waga nie ta i brak treningu.
W całym maju pokonałem zaledwie 56 km. Jak pomyśle o tym biegu to twarz mi się uśmiecha.

 

Dlaczego ?

fot. wroclaw.pl
Po pierwsze Wrocław to szczęśliwe dla mnie miasto - zawsze dzieje się w nim coś szczególnego i zawsze ląduję na super imprezie.
Wspomnień czar -  medal podczas IV Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w sportach letnich „ Wrocław 98”. Dawno to było pewnie większość z was wtedy jeszcze nie biegała :))
fot. Archiwum własne - półmaraton berlin
fot. Trening BiegajNaZdrowie - naTemat-nocny trening


0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia