Trening nr 4. tydzień nr 1

Tydzień w poniedziałek zacząłem dość planowo - poniżej opis tego treningu niestety wtorek nie był już planowy ( dobrze ze znając moje przystosowanie) plan układam w ten sposób że piszę sobie treningi w kolejności ważności wykonania w danym okresie i jakie w razie czego mogę opuścić jakich nie :) Wiec nawet jak nie realizuje bazowego programu wiem co mam robić i dlaczego - nie kalkuluje tylko patrze na założenia i do dzieła. Jak dla mnie mniej w tym improwizacji ale chyba tak powinno być? Ciężka praca to trenowanie - a do tego jeszcze normalne obowiązki.MMM ale już przygotowuje się do zamieszczenia kilkunastu aryków opisujących jakim cudem mam nadzieję tak szybko biegać. Ale najpierw muszę jeszcze przejść kilka badań ( bo to już jest wkurzające od 3 tygodni boli mnie gardło od tygodnia mam katar i …. ) to wszystko razem z pogodą nie zachęca mnie do treningów nawet do pójścia na siłownie. Do opisu treningów dodaje też skrótowa informację dotycząca dziwnej suplementacji jaką używam. kiedyś prowadziłem oddzielny dzienniczek - teraz jestem za leniwy.
6/13/2010
Rano
2 kluczki zioła z tybetu+ 1 tab special two
Siła + bieganie
2 tab Xpand Energized
Rowerek 10 min L6 2,2km
Wyciągi
Kolano do góry 10x18kg, 6x23, 4x27
-w przerwie Podciąganie
3x4 (Pomoc 36 )
Piętach do pośladki 12x23, 8x27, 6x32
-w przerwie Cimpund row
3x8x43kg
W podporze na przedramionach unoszenie nogi do góry (3s przytrzymanie) 3x 3(3xl+3p)+ob
-w przerwie Wspięcia 2x20
Gumą czerwona
12 (12L+12P) przysiad przód + bok
36 stopa do góry
36 stopa do dołu
Przerwa 5 min
Bieżnia
0,5+0,5+1+1 min x 6,8,10,12 km /h + 14 km /h+min 8km/h
(w -poziom podbiegu t.- tętno ' - zaznaczenie przerwy np'4 - 4 minuty przerwy )
= w 2.0% 14,06 min 3,02 km t.175 '4 t.115 + 7,02 min 1,7 km t.170 '2 t.135+  w 0.0% 7,48 min 1,02 km  )= 5,74 km według fasolki Nike wyszło to tak:
http://go.nike.com/01mui7vg
czas na prze kalibrować ją na bieżnię elektryczną bo to śmieszne co wypisuje :) tylko przy jakiej prędkości zrobić tą kalibrację ?
Po mc wiesmac w zestawie :))

1 komentarze :

Biegnij Zwierzu! ^^"
I nie biegaj na chore gardło - wujek dobra rada ;-)

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia