Motywacja

Cze Zwierzaki :)
Cały czas pamiętam o was tylko naprawdę w tej chwili trudno mi znaleźć te kilka minut do napisania czegokolwiek a już nie mówiąc do dodania fotek czy filmów - tak dopadła mnie szara rzeczywistość czyli zapieprz w robocie - no i na pasję nie zostaje dużo czasu. Więc dzisiaj będzie o motywacji:) Jak wiecie moim cele jest udowodnienie że każdy może przebiec maraton poniżej 3 godzin ( nawet ja - a jak wszyscy wiedzą moja kondycja jest w opłakanym stanie, co prawda z szybkością, siłą i elastycznością nie jest dużo lepiej - chyba się starzeję lub sypie :( Miało być o motywacji - moją motywacją do pisania i działania jest Neither Zuzana - prowadząca http://www.bodyrock.tv/
Tak, oglądam i czytam każde artykuł - czasami się z nimi zgadzam czasami nie ( czasami ćwiczenia są dla mnie za bardzo udziwnione ) ale to naprawdę kawał dobrej roboty. Polecam wszystkim - polecam też spróbowania wykonania tych ćwiczeń - ja jestem za slaby w uszach żeby móc wyczyniać takie cuda - no ale może wraz z poprawą pogody w Polsce ( będę miał trochę więcej czasu i wezmę się do roboty ).  Tych którzy nie próbują przekonuje że to wcale nie jest takie proste na jakie wgląda weźmy na przykład wczorajszy zestaw
http://www.bodyrock.tv/2011/05/11/put-it-down-on-me-workout/
przy dobrej technice i dawaniu z siebie wszystkiego to bule mięśniowe gwarantowane. Pozdrawiam i miłego oglądania mojej motywacji 



0 komentarze :

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 BiegnijZwierzu.pl Blog Grzegorza Zwierzchonia